محمدرضا مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش در گفتوگو با صدای بورس:
ورود به بازارهای جدید و همسویی با پارادایمهای فرهنگ خرید مشتریان گریزناپذیر است.
در بحث ورود به بازارهای جدید، چهار لاین جدید را در نظر گرفتهایم که مبنای همه آنها IT است.
در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین بسیار مجهز هستیم. قسمت مربوط به تجهیزات دندانپزشکی به صورت آزمایشی راهاندازی شده و امیدواریم هر چهار لاین تا پایان سال راهاندازی شود.
سود و فروش شرکت در مقایسه با سال قبل رشد قابل ملاحظهای داشته که امیدواریم تا پایان سال ادامه یابد.
در صورتی که لاینهای جدید فروش مثل تجهیزات پزشکی، مکملهای ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و فروشگاه آنلاین راهاندازی شود، این موضوع در فروش و سود سال آینده موثر خواهد بود.
افزایش سود امسال به دنبال بهبود فرایندهای توزیع اتفاق افتاد و سعی کردیم استانداردهای بیشتری را در شرکت اجرایی کنیم. ضمن آنکه کنترل هزینهها هم تاثیرگذار بوده است.
مدیرعامل «دتوزیع»: در بحث ورود به بازارهای جدید، چهار لاین جدید را در نظر گرفتهایم که مبنای همه آنها IT است.
اخبار مرتبط
-
عرضه اولیه شرکت توزیع دارو پخش در فرابورس
فردا ۲۱ مهر ماه شرکت توزیع دارو پخش در فرابورس عرضه میشود. در نشست خبری "یک دیدار، یک عرضه" که صبح امروز در فرابورس ایران انجام شد، محمدرضا مرادی مدیرعامل این شرکت از ورود شرکت توزیع دارو پخش به بازار دوم فرابورس و عرضه ده درصد از سهام این شرکت در این بازار خبر داد.
-
مدیرعامل تازهوارد فرابورس توضیح داد
وضعیت مطالبات در شرکت توزیع داروپخش
دوره وصول مطالبات «دتوزیع» نسبت به سال قبل حدود دو ماه کاهش یافته است. این شرکت حدود ۸۰۰ میلیارد تومان از دانشگاه علوم پزشکی و حدود ۴۵۰ میلیارد تومان از سایر صنوف مختلف طلب دارد.
نظر شما